sobota, 28 grudnia 2013

Nowa seria

Wiemy, że powstały nowe serie Monster High! Na pierwszy ogień: seria z Gigi, Twylą i Catty. Po tej teczce można wnioskować, że to seria Picture Day. Cóż słyszałam, że ma powstać Gigi w tej serii, więc kto wie? Lalce Gigi dałabym 6/10. Nie podobają mi się jej niebieskie usta. Strój jest trochę dziwny, ale nawet podoba mi się. Wydaję mi się, że ma tutaj żółte oczy, w serii Basic miała niebieskie. Za to bardzo podoba mi się jej fryzura. Wgląda ślicznie w długich, rozpuszczonych (no, prawie, bo ma kitkę) włosach.
U Twyli podobają mi się włosy. Zdjęcie jest małe, dlatego trudno mi cokolwiek powiedzieć o jej sukience (mogę powiedzieć tylko tyle, że podoba mi się kolor).
U Catty czekam na zbliżenie jej lalki, ale z tej perspektywy podoba mi się jej strój i fryzura. Ładnie jej w grzywce.


Freaky Fusion
O tej serii słyszeliśmy. Pisałam o niej w tym poście "Freaky Fusion". Nazwa po polsku znaczy "Zakręcona zamiana/połączenie". Nie wiem o co chodzi w tym.. zamku? galerii? szkole?
Po lewej stronie, zaraz przy brzegu widzimy okładkę... nowego filmu na DVD! To znaczy, że niedługo zobaczymy nowy film Mattel ;)


Na zdjęciu widzimy Sirenę VonBoo. Lalka ta strasznie mi się podoba! Tak samo jak zobaczyłam pierwszy raz lalkę Elissabat. Po prostu jest świetna + pierwsza lalka MH bez nóg.
Na zdjęciu widzimy też centaura (centaurzyce? nie, to głupio brzmi...). Myślę, że to Avea Trotter. "Trotter", to "kłusak", który obejmuje kilka ras konia. Zdjęcie jest małe, dlatego czekam na więcej zdjęć lalek z tej serii.
Drogą eliminacji, pierwsza lalka od lewej to Neightan Rot. Nie mam pojęcia jakim może być potworem. Skoro Sirina to pół-człowiek, pól-ryba; Avea to pół-człowiek, pół-koń, myślę, że Neightan też będzie potworem, który był pół-człowiekiem i pół-czymś.


W poście, "Freaky Fusion" podałam nazwy lalek, które prawdopodobnie miały pojawić się w tej serii. Cóż, żadna z wymienionych w tamtym poście się nie sprawdziła (oprócz nowych postaci).
Największa na zdjęciu jest lalka, która jest połączeniem Ghoulii i Draculaury. Po prostu lalka Ghoulii ma 2 kucyki, parasolkę i motyw nietoperzy (jak Lala). 
Nie mam pojęcia z kim połączyli Frankie :/ Choć jej strój i fryzura przypomina mi Clawdeen w serii Music Festival.
Wydają mi się, że Operettę połączyli albo z Wydowną, albo z Catty.
Scarah na 100% jest połączona z Toralei. Według mnie ta lalka wyszła Mattel najgorzej z tych w tej serii. Wolałabym, żeby połączyli ją z Cleo (tak jak myślałam, że będzie).


I na koniec: kolejna seria sportowa. Cóż, jakoś nie przepadałam za nimi, ale przyznaję, że  lalka Clawdeen grająca w baseball podoba mi się. Widzimy też, że w tej serii jest też lalka Taoralei i jestem ciekawa, jak wygląda z bliska. Tylk, jako to lalka, ta w środku? Moje pierwsze skojarzenie to Spectra, a potem Honey. Przecież żadna postać MH nie ma tak zielonej skóry. Może coś na zdjęciu nie wyszło? Może to nowa postać? Nie wiem.


Co sądzisz o tych seriach? Jak myślisz: jakim potworem jest Neightan? A zielona postać w serii sportowej?


8 komentarzy:

  1. Ta w sportowej to Spectra ^^ Ma zielony przezroczysty daszek na głowie, więc dla tego ma taką skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Ta pierwsza seria jest BOSKA *.*
    2. Ten "zamek" jest dziwny -_-
    3. To coś ze skrzydłami to może być pół-człowiek pół-motyl... to tylko moje przypuszczenia :D Ten centaur jest ładny, ale coś mi tam nie pasuje XD
    4. Frankie jest faktycznie połączona chyba z Clawdeen, a Operetta podoba mi się najbardziej z tej serii. Scarah to totalny niewypał :(
    5. Kolejna seria sportowa? SERIO? Trochę to się nudne robi...Clawdeen the best z tej serii.

    Saw~<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje, że Frankie jest połączona z Catrine, ma przecież kocie uszy na głowie! A akurat z Catrine a nie inną kotką bo ma takie loki jak ona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w sumie jednak nie, bo nie ma ogona... Uszy mogą być np. od Clawdeen, poza tym Frania ma ciuchy jak z Power Ghouls

      Usuń
  4. Moim zdaniem Gigi byłaby boska gdyby nie te usta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do zielonej postaci to Spectra z żółto-zieloną maseczką na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten nowy film na DVD morze opowiadać o tym że wszyscy w straszyceum zamienili się stylami czy coś takiego no bo ghoulia wygląda całkiem jak draculaura

    OdpowiedzUsuń
  7. ta środkowa ze sportowej to spectra,a neightan to najprawdobodobniej wróżka :3a frankie połączone jest z clawdeen

    OdpowiedzUsuń