niedziela, 29 grudnia 2013

Nowy 2-pak?

Znalazłam zdjęcie nowego dwupaku. Wiem, jakość jest okropna, ale ogół pudełka widać. Widzimy na nim zmieniony art Billego (czyli faktycznie, wyparł on stary), jego czaszkę i Scarah. Nie widzimy lalek, więc to pewnie wstępny pomysł. Pytanie, w jakiej serii powstali? Może Picnic Casket? W tej serii powstały lalki Jacksona i Frankie. Skoro w odcinkach MH Billy i Scarah są parą, ta opcja pasowałaby. Tylko, że w serii Picnic Casket, arty Jacksona i Frankie były razem.
Ale biorąc pod uwagę, że ich arty są w serii Basic, można przyjąć, że po prostu wyjdzie lalka Billego, a lalka Scarah będzie razem z nim sprzedawana. To chyba nawet badziej prawdopodobna wersja.








3 komentarze:

  1. Nawet jeśli oboje będą w Basic, to i tak fajnie, bo Scarah Basic była jakby limitowana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko łudząco przypomina te że starej wersji dwupacku Cleo i Deuca (różnica kolorystyki i tego, że są arty). Po uważnym przyjrzeniu się mam wątpliwości, że pudełko jest oryginalne. Może ktoś nas zrobił w trąbę i przerobił pudełko z Cleo i Seicento, a potem zmiejszyl byśmy nic nie skapowali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i miałam racje. Na El Chrimoso Spectral przeczytałam, że ktoś przerobił w fotoszopie pudełko Cleo i Deuca, by wyglądało ja dwupacku Billiego i Scarah.

      Usuń