czwartek, 5 grudnia 2013

Monster High series with Melody Carver - wyniki


Wiem, że wyniki miały być 30 listopada. Przepraszam Was, ale miałam sporo na głowie. W każdym bądź razie, oto wyniki konkursu "Monster High series with Melody Carver".

I miejsce
Zwycięzcą konkursu jest Derick, który zrobił Melody w serii Ghouls Night Out. Bardzo spodobały mi się cieniowania i ogólny pomysł na strój. Poza tym motyw piór, który kojarzy się z Melody. Praca jest po prostu świetna.



II miejsce
Drugie miejsce zajęła Lorraine Torres, która zrobiła Melody w serii Ghouls Rule. Bardzo spodobały mi się włosy, ale bardziej spodobał mi się stój, który zrobił Derick.Praca też bardzo mi się podoba.



III miejsce
To miejsce wędruje do Rochelle Goyle, która zrobiła Melody w serii Basic. Praca jest estetyczna i ładna. Niestety to trochę "pójście na łatwiznę". Co prawda zajęłaś III miejsce, ale praca jest śliczna i tak trzymaj ;)


Podobały Ci się prace wykonane na konkurs?

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się praca Lorraine :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Lorraine wreszcie przegrała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie przegrała !! Normalnie drugie miejsce ! Koszmar :) Po prostu szok anonimku

      Usuń
  3. Kiedy kolejny konkursik rysunkowy ? ^^

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  4. Sierra, jesteś zainteresowana??
    http://okiemspectry.blogspot.com/2013/12/my-christmas-ghoulfreind-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń