czwartek, 20 lutego 2014

Creepateria i Coffin Bean - nowe zdjęcia

Pojawiły się nowe zdjęcia lalek z serii Creepateria. Na tych zdjęciach widać zdecydowanie więcej, niż na poprzednich.


Pierwszy raz widzę fioletowe pasemka u Cleo. Muszę przyznać, że wygląda w nich fajnie ;) Strój jest prosty: sukienka złożona z kolorowych bandaży.  Podoba mi się ;D


Cóż, wolałam Howleen w rusych włosach, ale teraz nie wygląda źle.  Według mnie koszulka i spódnica nie pasują za bardzo do siebie :/


Draculaura wygląda fajnie. Straznie podoba mi się fryzura. Delikatne fale pasują do upiorki. Strój jest różowo-czarny jak zwykle. Żółte cienie nie psują efektu.


Przejdźmy teraz do Coffin Bean. Grzywka u Robecci nie była chyba dobrym pomysłem :/ Może, gdyby włosy związać w kucyk byłoby lepiej... W każdym bądź razie,  z tego ujęcia uważam, że ta fryzura to kompletna klapa. Może to po prostu kwestia złego kąta?
Jak zwykle doczepię się oczów. Robecca miała brązowe oczy, a tu są pomarańczowe. To zdecydowany minus.
Strój nie jest zły. Kolory pasują do Robecci. Myślę, że tylko ciuchy ratują tą lalkę.


Dobra, chciałam zobaczyć Twylę w innej serii, ale kiedy patrzę na tą lalkę sądzę, że przeżyłabym  bez tego egzemplarza. Strój nie jest zły, ale miętowe brwi i fryzura to tragedia! Uczesanie kompletnie do niej nie pasuje. Szkoda, bo lubię Twylę...


Co sądzisz o tych lalkach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz