sobota, 15 lutego 2014

Toy Fair 2014

Wczoraj wystartował Toy Fair 2014! Zdziwiłam się, bo miał zacząć się dopiero jutro. W internecie pojawiły się już pierwsze zdjęcia z tej "imprezy".

Zombie Dance & Inner Monster

Pierwszymi lalkami jakie zobaczyliśmy na Toy Fair 2014 są lalki Zombie Dance i Inner Monster.



Zastanawiałam się, czemu lalki te są bez włosów. Okazało się, że kiedy naciśniemy mózg, lalka rusza oczami (zresztą, zobaczycie to na filmiku).




A tu filmik z TF


Co jeszcze może pojawić się na Toy Fair?


 Niedawno ukazały się zdjęcia nowych lalek. Może pojawią się na TF, ale nie mam stuprocentowej pewności. Nie mam pojęcia, kim jest pierwsza postać z lewej. Jest... dziwna o.O 
Szczerze, czekałam aż Mattel wymyśli jakąś czarownicę. Jestem trochę zawiedzione fryzurą lalki. Zastanawia mnie, czy w jednej ręce nie trzyma mikrofonu. Kolejna piosenkarka?
Lalka Billego bardzo mi się podoba. Pytanie tylko, czy jego lalka będzie miała czapkę (mam nadzieję, że tak).
Many Taur doczekał się swojej lalki, razem z Iris Clops. Iris jest jak Scarah "postacią z tła", ale tak jak ona ma teraz własną lalkę.
I na koniec nowa lalka Wydowny. Według mnie ma tutaj świetną fryzurę. Pasuję do niej. Lalkna jak na razie prezentuje się nieźle. Czekam na więcej zdjęć ;)


 Na zdjęciu widzimy okładkę filmu "Freaky Fusion". Widzimy na niej Frankie, Dracubeccę i Cleolei.

Co sądzisz o nowych postaciach MH?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz