czwartek, 20 lutego 2014

Screeny z filmu Freaky Fusion

Na TF mogliśmy zobaczyć fragmenty z filmu "Freaky Fusion". Na pierwszym obrazku widzimy (od lewej): Bonite Femur (tak mi się wydaje), Sirinę VonBoo, Neightana Rota i Aveę Trotter. zdziwiło mnie to, że screeny te nie są w 3D. Wszystkie filmy MH, oprócz "Różnice kulturowe kłów i futer" były w 3D. Trochę stęskniłam się za "rysunkowymi" filmami ;) Choć jeśli przyglądnąć się innym screenom, myślę, że ten może pochodzić z jakiegoś odcinka MH poświęcony tym postaniom.
Poza Bonity przypomina jedną z póz Operetty, a twarz Avea'y przypomina mi Jinafire.




 Na tym screenie wyraźnie widać, że Frankie nie jest "narysowana". Szkoda, bo chciałabym zobaczyć film MH nie w 3D.


Tu widzimy Sirenę (która na marginesie bardzo mi się podoba ^.^), a także "połączone" upiorki. Z tego ujęcia Dracubecca wyszła świetnie ;)


Jak myślisz: "Freaky Fusion będzie filmem 3D czy rysunkowym?"


1 komentarz:

  1. Początek (jeszcze przed cofnięciem się w czasie) ma być wykonany techniką 2D, a potem w 3D tak coś słyszałam. :D

    OdpowiedzUsuń