wtorek, 18 lutego 2014

Już w pudełkach! - czyli trochę o nowych seriach

Wiemy już jak wyglądać będą opakowania nowych lalek MH. Kolejna seria sportowa Ghouls Sports. Widzieliśmy je na zapowiedziach. Ale nie wiedziałam, że Toralei będzie taka ładna. Ślicznie jej w grzywce. Art też mi się podoba. Jest uroczy. Za pudełkiem z Tori jest Clawdeen (widać jej czapkę z tej serii).


Ta seria to zapowiedziana Creepateria. Jak widzimy powstaną w tej serii Howleen, Draculaura i Cleo. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać lalka Draculaury. Jak na razie wiemy tylko jak wygląda jej art.Na zdjęciu światło odbija się od pudełek, więc nie widzimy za dużo :/


Okazało się, że w serii Coffin Bean powstanie jeszcze  Twyla, Venus i Robecca (Robecca zdjęcie niżej). Co do lalki Twyli całość wygląda fajnie, ale efekt psuje ten miętowy cień. Lalka Venus podoba mi się, ale te zielone usta... Ma zieloną skurę, włosy, więc po co jeszcze usta!
 Zauważyliście coś dziwnego? Twyla i Venus nie mają jeszcze swoich artów w tej serii.



Jest! Lalka Billego ma czapkę ^.^ To chyba pierwsza lalka chłopaka w MH która podoba mi się. Jest bez zastrzeżeń. 


 Możemy też zobaczyć opakowanie lalki Catty w serii Screamester.


A to już zdjęcie z TF 2014. Przedstawia głowę upiorki, której możemy nakleić oczy, uczesać, przypiąć dodatki... Według mnie fajna zabawka. Za mojego dzieciństwa były tylko takie głowy Barbie. O wiele bardziej wolałabym taką głowę MH.


Co sądzisz o nowych lalkach?


1 komentarz:

  1. W sumie mam mniej więcej takie zdanie jak ty ^^ A Twyla w Coffin Bean wygląda jakby brwi nie miała O.o Szczerze,to ten brak artów jest jakiś podejrzany ._. Mało tego- Venus nawet nie jest podpisana (na tej "etykietce gdzie powinno być imię upiorki i logo serii,Venus nawet nie została "podpisana" :/).Może to prototypy?? W sumie wygląda to na półki sklepowe,ale kto wie ;-;
    P.S: skÓra pisze się przez "Ó", nie przez "U" ;)

    OdpowiedzUsuń