poniedziałek, 17 lutego 2014

Nowe zdjęcia z TF - Freaky Fusion

W internecie pojawiły się nowe zdjęcia z Toy Fair 2014.



Lagoonafire nie zachwyciła mnie :/ Może to prostu zdjęcie zostało zrobione z niekorzystnego dla lalki kąta. Na tym zdjęciu nie widać, że lalka na łuski, a na spódnicy są " chińskie parasolki". Zobaczycie te szczegóły na reszcie zdjęć.
Cleolei bardzo mi się podoba. Muszę przyznać, że nie przypuszczałam, że lalka wyjdzie tak dobrze. Wszystkie kolory i wzory pasują do siebie tworząc świetną całość.


Dracubecca też mi się podoba. Podoba mi  się pomysł, aby zrobić "metalowe" skrzydła nietoperza. Gogle w kształcie serca też są trafioną koncepcją (na zdjęciu nad pamiętnikiem).
Clawvenus  Podobałaby mi się bardziej, gdyby nie to futro na ramionach. Według mnie bez niego lalka wyglądałaby o wiele ładnie, a dalej efekt byłby dobry.


 Jak się okazało, możemy już zobaczyć te lalki w opakowaniach! Strasznie podoba mi się a nie pomysł! Błyskawice na górze i po bokach są trafionym pomysłem. Do tego z prawej strony pokazane są dwie postacie z których powstała nowa. Z Tyłu widzimy "portal" który najwyraźniej potrafi łączyć upiorki. Całość
jest po prostu genialna!




Neightan Rot
 Neightan to nowa postać. Nie mam pojęcia jakim jest potworem :/ Podobno jednorożcem i zombie. Czyli jednorożco-zombie? Jak to głupio brzmi... Według mnie postać kompletnie do kitu. Widać elementy jednorożca na arcie (róg na czole), i zombie czyli żebra na koszulce, a także kości nogi na spodniach. Do tego ta czapka.... Mattel, wiem, że stać Cię było na więcej.


A tu filmik z Toy Fair 2014 z tymi lalkami



Co sądzisz o lalkach z serii Freaky Fusion? A o Neightanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz