czwartek, 6 lutego 2014

Nowe serie i lalki

Mattel przygotował nowe lalki i nowe serie! Ale zanim to...
Wiemy już co lalka Robecci Ghouls Alive ma "w środku".


Widzimy to żebra,  serce, a także koła zębate. Według mnie to ciekawy pomysł i podoba mi się ;)


 "Zombie Dance"
Tak podobno nazywa się nowa seria taneczna. Upiorki mają tutaj poszarpane ubrania i szarawą skórę. Według mnie pomysł na tą serię jest genialny! Pomysł, jak pomysł, ale wykonanie jest świetne! Chciałabym zobaczyć więcej lalek w tej serii.



"Freaky Fusion"
A więc jednak powstaną ^.^ Lalki z serii FF o których wiedzieliśmy już dawno temu. Po kolei, te lalki nazywają się (od lewej): Dracubecca, Lagoonafire, Clawvenus, Cleolei. Jakość jest kiepska, ale coś czuję, że Clewvenus nie podejdzie mi do gustu :/


Znalazłam jednak dwa zdjęcia tej lalki w dużo lepszej jakości. Na pierwszym Dracubecca. Lalka podoba mi się. Podobają mi się jej nietoperze skrzydła, które kojarzą się z Robeccą, a także parasolka.


Cleolei oczarowała mnie. Fryzura, ubranie... Wszystko do siebie świetnie pasuje. Dobra robota Mattel ;)


Inner Monster
Jest to chyba jakaś CAM nowej generacji. Mało wiem na jej temat, więc nie będę się rozpisywać.



A Ty co myślisz o nowych lalkach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz