czwartek, 20 lutego 2014

Nowe lalki

Znalazłam nowe zdjęcia Operetty i Skelity. Nie wiem jaka to seria. arty nie są szczególnie pomysłowe, bo przerobione z innych serii.


Strój Skelity podoba mi się. Zwłaszcza spódnica. Fryzury nawet za bardzo nie widać, bo tło jest  pod kolor jej włosów.



U Operetty najbardziej podoba mi si fryzura i art. Reszta jest.. przeciętna.



Jak wspomniałam wcześniej, art przerobione są z poprzednich serii, ale podobają mi się.


A teraz tył opakowania lalki Billego. Możemy przeczytać tu jego bio. Art podoba mi się.



A teraz kilka zdjęć Neightana. Sądząc po arcie film "Freaky Fusion" będzie raczej w 3D.



Nie zmieniłam zdania - lalka dalej według mnie to totalna porażka. Zobaczyłam jednak coś, czego nie widziałam wcześniej. Na koszulce ma nadrukowane jelito cienkie i grube. Fajny pomysł.



Widać tu kawałek bio, ale jest dość niewyraźne.



3 komentarze: