poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ghoul Sport - zdjęcia promocyjne

Pojawiły się już zdjęcia promocyjne lalek z serii Ghoul Sport. Clawdeen wyszła fajnie, jej laka jest ładna w tej serii ;) Spectra nie za bardzo mi się podobała. Jednak na tym zdjęciu wyszła bardzo dobrze. Może jeszcze zmienię zdanie co do tej lalki? Zobaczy się, czekam na więcej zdjęć. Toralei jest świetna w tej serii. Lalka jest prosta, ale dopracowana i po prostu ładna. Przyjęła też ładną pozę.
Podsumowując - pomimo, że jest to kolejna seria sportowa, uważam, że lalki są ładne, dopracowane. To chyba jedna z lepszych serii MH ;)


A Tobie, kóra z nich podoba się najbardziej?


2 komentarze:

  1. Mi w tej serii podoba się tylko Toralei. Jedynie co mi w niej nie pasuje, to te dziwnego kształtu różowe buty z tymi paskami dziwnymi i rózowe kolczyki. .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torrka najlepsza, chociaż Spectra też nie jest zła, podoba mi się jej sukienka i fryzura, wadą jest róż sukenki i ogólnie za dużo kolorów, jakoś tak "naciapane"... U Clawdeen podoba mi się tylko głowa, strój jest brzydki ;/

    OdpowiedzUsuń