środa, 23 kwietnia 2014

Nowe postacie w pudełkach!

Nowe postacie z serii Freaky Fusion są już w pudełkach!
Avea niby uśmiecha się, ale mocny makijaż sprawia, że wygląda jak "czarny charakter". Ogólnie lalka jest... ciekawa. Ani ładna, ani brzydka. Wcześniej nie wiedziałam, że na kopytach ma buty. Trochę bez sensu... przynajmniej jak na mój rozum.


Sirena to moja ulubiona lalka w tej serii.Wszystko ładnie, pięknie... tylko kolor skóry. Byłam święcie przekonana, że jest biała! Na zdjęciach promocyjnych, czy na artach jest biała. Wątpię, że to po prostu "wina" zdjęcia. Mimo to dalej uważam, że jest ładna ;)


Do Bonity nie byłam przekonana, ale muszę przyznać, że nie jest zła. Najbardziej podoba mi się to, że wygląda jakby się uśmiechała.  Włosy też są ładne i bardzo długie. Strój nie za bardzo przypadł mi do gustu, ale na Bonicie wygląda dość ładnie.


Która z tych lalek podoba Ci się najbardziej?


P.S Postaram się, aby wyniki Konkursu Fotograficznego były jeszcze dzisiaj, ale nie wiem jak wyjdzie.

2 komentarze:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=457571757707639&set=o.215479355152080&type=1 tu pisze, że lalki z serii Zombie Shake mozna juz kupic w Pennsylvanii w sklepach Justice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sirena też mi się podoba jest super ekstra

    OdpowiedzUsuń