czwartek, 24 kwietnia 2014

Nowe lalki

Wiemy już, że powstanie kilka nowych lalek. W serii Sweet Screams będziemy mogli zobaczyć jeszcze Ghoulię i Abbey. Czekam na więcej zdjęć tych lalek, bo to jest małe i w nie najlepszej jakości. Jednak z tego co widzę Ghoulia prezentuje się naprawdę dobrze. U Abbey nie podobają mi się bufki przy sukience.


Na tym zdjęciu widzimy Catrine i Rochelle. Obie lalki bardzo mi się podobają. Catrine jest świetna. Ta fryzura  pasuje do niej, a sukienka i buty stanowią świetną całość. Rochelle też jest ładna, jedyny minus to miętowe/jasno-niebieskie usta. Nie wiem jaka to seria, ale jest fajna ;)


Widzieliśmy tą lalkę Wydowny na jednej z zapowiedzi, ale znalazłam większe zdjęcie, więc co mi szkodzi dodać ;) Pajęczyca jest w serii I ♥ Fashion. Myślę, że ładnie jej w wysokim kucyku. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to niebieskie usta :/ Naprawdę kiepski pomysł. Ciuchy z zestawu są fajne. Jestem ciekawa jak Wydowna będzie prezentowała się w żółtym. W prawym górnym rogu widzimy jeszcze kolczyki.


Znalazłam też większe zdjęcie Casty Fierce. Widzimy, że ma dość ciemny makijaż i jakby uśmiecha się. Trzyma miotłę i chyba mikrofon. Dość długo czekałam na czarownicę w Monster High, ale Casta nie spełniła moich oczekiwań. Może muszę poczekać na więcej zdjęć? W końcu sporo zależy od ujęcia.


Co sądzisz o nowych lalkach Sweet Screams? A o Catrine i Rochelle? 


6 komentarzy:

  1. Wow Ghoulia-arcydzieło! Catrine skromna, ale piękna =^.^=
    A niebieskie usta u nikogo się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria z Catrine i Rochelle będzie jakaś piżamowa chyba i to będzie dwupak. Szkoda, bo chciałam Catrine. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie, bo one przecież nie mają kapci obecnych w każdej odsłonie tej serii

      Usuń
    2. Poza zdjęciami uważam, że dużo treści przekazuje też tekst, ale tylko na zasadzie domyślania się pojedynczych słów xD Zrozumiałem tyle: "Upiorki są dobrymi przyjaciółkami. Teraz wystąpią (chyba) w nowej odsłonie pidżamowej. Catrine i Rochelle szykują się (nie jestem pewien) na nocowanie." Ostatnie zdania oznaczają, że: "W zestawie dostępne będą 2 lalki i akcesoria. Lalki nie sprzedawane oddzielnie" Czyli 2-pack ;_; Mam nadzieję, że pomogłem :)

      Usuń
    3. Moja przyjaciółka przetłumaczyła mi podobnie *uczy się hiszpańskiego*

      Usuń
  3. Zapraszam na mojego bloga my-little-pony-and-you.blogspot.com
    Demi love

    OdpowiedzUsuń