środa, 23 kwietnia 2014

Konkurs Fotograficzny - wyniki


Nareszcie mam czas, na ogłoszenie wyników Konkursu Fotograficznego ;) Wybór był naprawdę trudny, zdjęcia które mi wysłałyście były świetne. Zacznijmy jednak od wyróżnienia, które trafia do Olgi Klemczak.



III miejsce
Trzecie miejsce zajęły dwie osoby - Tosieńka 1234 (Catty) i Bone Zoo (Operetta).



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



II miejsca
To miejsce również ex aequo zajęły Aleksa.De.Nile0707 za cudowne zdjęcie Gigi, a także Selena Bloom za zdjęcie "grupowe" swoich lalek: Gigi, Frankie, Twyli, Catty i Clawdi.



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





I miejsca
Konkurs Fotograficzny wygrały też dwie osoby.
To zdjęcie zrobił pokemon7. Zdjęcie jest wyraźne, a Toralei wyszła ślicznie ^.^ Zdjęcie po prostu mnie oczarowało. 



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Operette sfotografowała Jill Noir. Fotografia przypadła mi do gustu, zdjęcie jest wyraźne. Naprawdę dobra robota ;)



To tyle, jeśli chodzi o tą edycję. Zamierzam zrobić na pewno jeszcze drugą, a jeśli będziecie chcieli - trzecią, czwartą i tak dalej.


10 komentarzy:

  1. Dzięki za trzecie miejsce (przy o okazji zmieniłam końcówkę nazwy "... Misieńka " zamiast "...1234") ale nic się nie stało jeszcze raz dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za pierwsze miejsce, pięknie wyszły Ci te dyplomy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam powiedz że będzie jeszcze jeden konkurs fotograficzny proszę proszę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooah, zajęłam pierwsze miejsce. :o
    Mogłaś dać "Paulina Sz." miast początku mojego emaila "pokemon7" ale to nic. xD
    Baardzo ale to bardzo dziękuję!
    Dyplom bardzo mi sie podoba!
    No ale nie moge uwierzyć. Pierwszy raz wziełam udzial w konkursie i pierwsze miejsce, nadal nie dowierzam XDD
    Jeszcze raz dziękuję! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysl na druga edycje (jestem za)

    OdpowiedzUsuń
  6. A może drugi etap bedzie taki, że lalki mają być przebrane za postacie z bajek *coś jak EAH* np. Clawdeen za kapturka (no bo ejst taka hah), hmm? :3
    Chyba wiesz o co mi chodzi. <D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by bylo baaardzo nie fair. mam tyle baśniowych sukienek dla lalek ze jestem za xDD

      Usuń
    2. Ale co nie fair? :( To, że Clawdeen jest od razu czerwonym kapturkiem? ; ; Przydałaby mi się Cerise Hood, bardzo o niej marzę tylko szkoda, ze jako lalka nie ma wilczych uszow. .___.

      Usuń
  7. Dziękuję ^^ I gratulację :3

    OdpowiedzUsuń