środa, 9 kwietnia 2014

Konkurs fotograficzny


 Tym razem w nowym konkursie będziecie mogli pochwalić się swoimi lalkami Monster High. Przy wybieraniu podium będę kierowała się pomysłowością, kreatywnością i wykonaniem (jakością, ostrością).

Zasady:
  • musisz zrobić zdjęcie SWOJEJ lalce MH
  • zdjęcie nie może być obrobione na komputerze, czyli nie wyostrzamy, nie dodajemy ABSOLUTNIE ŻADNYCH efektów
  • 1 osoba = 1 zdjęcie
  •  zdjęcia wysyłajcie na ten gmail: sierra.evans65@gmail.com
  • zdjęcia możecie wysyłać do 22 kwietnia do godz. 14:00
  • muszę dostać co najmniej 3 fotografie, aby konkurs się odbył 
 
Jeśli macie jakieś pytanie, piszcie w komentarzach

10 komentarzy:

  1. Ale kicha,że bez edytorów :C No ale okey,pewnie wyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział, ale jak prześlę zdjęcie z komórki na kompa. Przyjaciółka jak jest u mnie to uwielbia ustawiać moje lalki w domku i robić im zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm to coś baaaardzo dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm..a co mi tam, wezme udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wysłałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyśle jeszcze zdjęcie, kiedy będziesz podawać wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet uda się 22 ogłosić wyniki. Postaram się, ale to zależy ile będę miała wolnego czasu.

      Usuń