sobota, 19 kwietnia 2014

Zdjęcia promocyjne New Screamester

Wczoraj dodałam zdjęcia promocyjne New Screamester, ale były małe. Dzisiaj znalazłam większe. Zacznijmy od Catty. Podoba mi się jej pamiętnik z jej znakiem rozpoznawczym - rozbitym szkłem. Catty niby jest cała różowa, ale to wszystko pasuje do siebie. Ładnie jej z grzywką. Według mnie lalka jak najbardziej udana.


Lalka Gigi jest dość kolorowa. Nie podobają mi się dwie rzeczy. Fason spódnicy jakoś nie przypadł mi do gustu. Poza tym niebieskie usta to nie był trafiony pomysł :/ Przynajmniej według mnie. Poza tym lalka ładna, fryzura mi się podoba.
 

Pamiętnik Twylii też mi się podoba. A co do lalki. Fryzura ładna, prosta sukienka też, choć chyba wolałabym, żeby była trochę ciemniejsza. Jedyny minus to miętowe brwi.


Podobają Ci się te lalki? Która najbardziej?


4 komentarze:

  1. Twyla jest piękna w tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twyla jest prze cudowna muszę ją koniecznie mieć nie mogę się już doczekać kiedy będzie dostępna w polsce

      Usuń
    2. Twyla jest prze cudowna muszę ją koniecznie mieć nie mogę się już doczekać kiedy będzie dostępna w polsce

      Usuń
  2. Najlepsza jest Catty i musze ją mieć!

    OdpowiedzUsuń