czwartek, 3 kwietnia 2014

Inspired Ghouls

W sieci ukazały się zdjęcia lalek Freaky Fusion: Inspired Ghouls. Szczerze, nie mogłam się doczekać tych lalek. A teraz... strasznie się zawiodłam. Podobało mi się połączenie Ghoulii i Lali na zapowiedzi. Kuedy zobaczyłam te lalki pierwsza myśl "WTF?". Lalka ogólnie nie najgorsza, brakuje jej tylko opaski z zapowiedzi, ale wielki minus - zęby! Są ogromne! Psują cały efekt.


Kolejna porażka - połączenie Frankie i Clawdeen. Jedyne co mi się podoba to włosy.  Zielone usta, zielona skóra... to nie przejdzie. Poza tym znowu pojawiają się te ogromne zęby. Kto wpadł na to, żeby tak schrzanić te lalki? Jak na razie taki uśmiech dobrze wypadł tylko u Clawdii.


Tak dla przypomnienia - zapowiedź tych lalek. Ghoulaura/Draculia (?) podobała mi się na zapowiedzi. Bez tych wywalonych zębów było o wiele lepiej (moim zdaniem). Pozostaje nam jeszcze czekać na połączenie Operetty i Wydowny, a także Scarah'y i Taoralei. 


 Co sądzisz o tych lalkach? Bardziej podobają Ci się teraz, czy na zapowiedzi?


6 komentarzy:

  1. Na angielskiej wiki widziałam Clawdeen i Venus złączone, Torke i Cleo, Lale i Robecce.... A ty takie... Inne potwory... o_O
    Ale zostały zrobione ochydnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ghoulia ma opaske tylko jej nie widac bo jest czarna http://ri.pinger.pl/pgr388/8290c72f00074669533d4dfa/037471a300179cb3533c3dc1.jpg tu troche widać

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do zębów to myślę, że one są takie odczepiane bo ktoś tak tu napisał:http://www.specktra.net/t/185925/monster-high-fashion-dolls-iii-furious-fashion-screams-and-scenes-in-2014/1140 "It looks like they come with snap-in mouth pieces."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasuje mi to co napisałas, ze połączenie Operetty i Wydowny bo Wydowna nie ma takich czułek na głowie a Bonita je ma http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140113163641/zakrecona-fryzura/pl/images/e/e2/Si.png

      Usuń
  4. O wiele lepsze na zapowiedziach, ale co to za seria, o co w niej chodzi? Przecież Lala i Clawdeen są już w FF z kimś połączone

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nikt z was nie interesuje się Freaky Fusion i nie szpera po necie to MAM NOWINĘ!!! Frankie, Ghoulia, Operetta i Scarah przebiorą się za swe straszyciółki. Jak wiecie Frankie za Clawdeen, Ghoulia za Draculaurę, Operetta za WYDOWNĘ i Scarah za Toralei. Nie chcę krytykować bloga ani urażać ale wydaje mi się że powinna się tu przydać jeszcze jedną osobą.

    OdpowiedzUsuń