wtorek, 26 listopada 2013

Freaky Fusion

Doszły mnie słuchy o nowej serii Monster High. Miałaby nazywać się Freaky Fusion.Nie wiem, czy to pewna rola Create A Monster, czy normalna seria. Wiem, że miałyby powstać takie lalki:
  • Cleolei - Cleo + Toralei
  • Dracubecca - Draculaura + Robecca
  • Clawvenus - Clawdeen + Venus
  • Lagoonafire - Lagoona + Jinafire
Jestem ciekawa jak wyglądałby taki "mix". Tym bardziej, że Cleo i Toralei nie przepadają za sobą xD. Wiem te o 3 lalkach. Ich nazwy nic mi nie mówią
  • Sirena Von Boo
  • Neightan Rot
  • Avea Trotter 
 Co myślisz o tym pomyśle?

3 komentarze:

  1. No nie wiem łączenie cleo z toralei no raczej nie przejdzie bo egipski i koci styl. Co o tym myślicie bo mi brak słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Egipcie koty były czczone. Przejdzie :-)

      Usuń
  2. Ja znalazłam jak ktoś je narysował, Cleolei: http://25.media.tumblr.com/e9bb1e30727f710fe5d1ae60a8e05c9b/tumblr_mwt3ecQQmU1sqb61jo1_500.png
    Dracubecca & Clawvenus: http://25.media.tumblr.com/37c1d317c2d88abe8aeda78153d225d0/tumblr_mwtf3fM7Jo1qb3simo1_500.png Ciekawie to może wyjść, Lagoonafire nie znalazłam ale spodobał mi sie rysunek Cleolei.

    OdpowiedzUsuń