poniedziałek, 18 listopada 2013

Bio Honey?

Na polskiej stronie wiki pojawiło się bio Honey. Nie wiem, czy jest autentyczne. Nie znalazłam żadnej informacji o jej bio. I dlaczego pojawiło się tylko jej?
Z innej beczki - z polskiej wiki możemy dowiedzieć się, że Clawdia studiuje pisarstwo. Clawdia jest wilkołaczycą o wielkim poczuciu humoru. Znana jest również z tego, że potrafi ożywić każde miejsce, w którym się pojawi (źródło: http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Clawdia_Wolf). 

Wiek 115 w przeliczeniu na wiek potwora z bagien
Zabójczy Styl Jestem słodka w usposobieniu, uprzejma w manierach, kobieca w wyglądzie i towarzyska w grupie. Krótko mówiąc, jestem uosobieniem nowoczesnego potwora z południa. Jestem również silna, niezależna i zdolna - lepiej o tym pamiętaj.
Dziwaczna wada Jestem perfekcjonistką. Wierzę, że zawsze jest czas na zrobienie czegoś we właściwy sposób i tak, wiem, że może to być uciążliwe dla innych potworów.
Zwierzę Życie na bagnie oznacza, że mój dom, literacko mówiąc, roi się od robaków. Niestety, nie jestem w stanie znaleźć perfekcyjnego zwierzaka. Wydaje mi się, że to oznacza, że powinnam szukać dalej.
Ulubione zajęcie Jestem fotografką. Nie chcę być jedną z, rozumiesz, ja jestem jedyną. Zawsze dążę do tego, by umieć więcej i być... idealną.
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię być przeciążona pracą. Proszę, znajdź adekwatny moment do zaproszenia mnie gdzieś.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kinematografia. Uwielbiam uczyć się nowych wskazówek i trików, które pozwolą udoskonalić moje dzieła.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Robótki ręczne. Kochanie, ja już wiem jak się gotuje i gwarantuję, że jednogodzinne zajęcia nie wystarczą, by przygotować perfekcyjne danie.
Ulubiony kolor Zielony i żółty
Ulubione jedzenie Upiorne fasolki, ryż i jamboolia.
Przyjaciele Viperine Gordon i Clawdia Wolf

 Źródło: http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Honey_Swamp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz