niedziela, 10 listopada 2013

Frights, Camera, Action! - zdjęcia promocyjne

Znalazłam zdjęcia promocyjne lalek z serii Frights, Camera, Action!. Głównym motywem u Viperine są węże (w końcu to córka Meduzy). Myślę, że może być charakteryzatorką, bo w jednej ręce trzyma coś, co przypomina cienie, a w drugiej pędzelek. Lalka podoba mi się ;)


Na początku przerażało mnie ro afro, ale Honey pasuje taka fryzura ;) Jestem ciekawa jak Honey prezentowałaby się w innych seriach MH.


Po prostu kocham tą lalkę! Fiolet i czerń, ciuchy i makijaż w stylu goth... ideał ^.^


Fajnie, że jakaś postać MH uśmiecha się :D Kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam, moja reakcja WTF? Ale jak wiemy, zdania się zmieniają. Podoba mi się ta lalka.Choć dalej nie przekonałam się do żółtych włosów, ale podoba mi się ich uczesanie.Strój jest elegancki, ale stylowy.


Podobają Ci się te lalki? Która najbardziej?


1 komentarz:

  1. Viperine wzywam cię! I nie tylko... Chcę wszystkie oprócz Honey :)

    OdpowiedzUsuń