sobota, 16 listopada 2013

Bio Jane Boolittle

Oto bio Jane Bolittle. Źródło: http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Jane_Boolittle

Wiek 15 lub 16
Zabójczy Styl Przypuszczam, że niektórzy mogliby nazwać mój styl szykiem z dżungli. Ja po prostu kocham futra, zwierzęce wzorki oraz pióra. Mam również absolutnie wspaniałą laskę, bez której nigdzie się nie ruszam.
Dziwaczna wada Spędzanie mojego czasu w dżungli w towarzystwie zwierząt trochę przygotowało mnie do towarzystwa potworów w dużych grupach. Kiedy jednak znajdę się w takiej sytuacji, moje ruchy są bardzo impulsywne, oddycham bardzo szybko i szukam miejsca do skrycia się.
Zwierzę  Needles jest moim leniwcem voodoo. Bardzo go kocham, ale on zawsze gdzieś się zaklinowuje, więc wciąż muszę przypominać mu, aby uważał na siebie.
Ulubione zajęcie Uwielbiam wędrówki. Nie ma nic tak spokojnego i krzepiącego jak eksplorowanie dziczy i obserwowanie istot, które tam żyją.
Najbardziej irytująca rzecz Gdy potwory chcą, abym podsłuchała rozmowy ich zwierzaków z innymi. Na szczęście nie jest to tak niegrzeczne, jak podsłuchiwanie rozmów potworów z ich przyjaciółmi.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Biologia jest fantastyczna! To znaczy, nie byłam jeszcze na zajęciach, ale mam już podręczniki, z których dużo się uczyłam.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia domowe. Jestem dobra w zbieraniu wszystkich składników, ale gdy muszę użyć ich w jakimś przepisie, dopiero wtedy mam kłopoty.
Ulubiony kolor Niebieski i czarny
Ulubione jedzenie Mango. Kiedy nie mogę zdobyć świeżych, po prostu zjadam suszone.
Przyjaciele Jestem przyjacielem każdego zwierzęcia, które tego potrzebuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz