czwartek, 28 listopada 2013

Sweet Screams - zdjęcia promocyjne

Oto zdjęcia promocyjne Draculaury i Frankie w serii Sweet Screams.


Draculaura
Zacznijmy od tego, że stroje w tej serii są dość... oryginalne. To chyba najlepsze słowo. Stroje są dziwne, ale podobają mi się :D
Draculaura wygląda w tej serii jak gotka. Chyba właśnie to mi się podoba.



Jej źrenice są chyba w kształcie serca.Podoba mi się makijaż, który wygląda jakby spływał.Na tym zdjęciu widać też, że Lala ma kolczyki w różnych kolorach.


Podoba mi się jej serce na policzki w tej serii. Obramówka i "wypuklenie" sprawiają, że wygląda uroczo ^.^



Frankie
Podoba mi się jej sukienka, buty... ogólnie: strój i fryzura. Jej lalka wygląda jakby była inspirowana stylem lolita. Frankie wygląda po prostu ślicznie ^.^


Jedyny minus w jej makijażu to te niebieskie spirale. Wiem, że miała wyglądać oryginalnie, ale nie podoba mi się to.





Torebka wygląda jak cukierek z oczami z cukierków. Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się ;) Ale jest tu jeden minus. rękawiczki Frankie są namalowane na ręce. Przynajmniej mi się tak wydaje...



Podobają Ci się te lalki? Która bardziej?


1 komentarz: