sobota, 16 listopada 2013

FCA - zdjęcia promocyjne

Znalazłam zdjęcia promocyjne Cleo, Clawdeen, Draculaury i Lagoony w serii FCA. Oto one

 Lagoona wygląda zabójczo! Strasznie podobają mi się jej loki. Sukienka i  buty też są świetne. W skali od 1 do 10 dałabym spokojnie 15.
Lalka  Draculaury też mi się podoba. Ma ładną sukienkę i fryzurę.


Lalka Cleo też strasznie mi się podoba. Pasuje do niej turkusowy. Sukienka jest świetna *.*
U Clawdeen podoba i się tylko koszulka, pasek i buty. Nic więcej. Fryzura jest dziwna, a zielony cień nie pasuje do niej. Mam też jakieś uprzedzenie do takich spódnic.


A Tobie podobają się te lalki? Która najbardziej?


3 komentarze:

  1. Wiecie kiedy będą lalki frights camera action (clawdia, honey itp) w naszych sklepach bardzo bardzo i to bardzo mi natym zależy

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobisz wykreślanke plissss? a propo lalek wszystkie są zarąbiste!☺

    OdpowiedzUsuń