sobota, 2 listopada 2013

Frights, Camera, Action! w pudełkach

Znalazłam zdjęcia zapakowanych już lalek z serii Frights, Camera, Action!

 Jak widzimy arty będą 3D. Sukienka Clawdeen jest ładna, ale nie podoba mi się ta "falbanka" na samym dole.


Art Cleo jest trochę dziwny. Wygląda na nim trochę jak dziecko. Za to lalka jest świetna! Nic dodać nic ująć ;)


Podoba mi się i rat i lalka Draculaury. Najbardziej sukienka *.*


Na arcie Lagoona ma "za niebieską" skórę. Według mnie powinna być trochę jaśniejsza. Ale poza podoba mi się. Lalka też jest ładna :D


Z tyłu widzimy całe arty wszystkich upiorek. Wyglądają super ^^


A tu już akcesoria do serii Frights, Camera, Action!





Podobają Ci się te lalki? Która najbardziej?


3 komentarze:

  1. Najbardziej Cleo, muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie znalazłaś zdjęć Clawdi Wolf w pudełku była bym bardzo bardzo wdzieczna bo musze ją mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i przy okazji kiedy one będą sprzedawane w polsce

      Usuń