sobota, 9 listopada 2013

Coffin Bean

Oto lalki z serii Coffin Bean w calej okazałości ;) Najbardziej podoba mi się Toralei. Ślicznie jej w długich włosach ^^ strój trafiony w dziesiątkę. Po prostu świetna :D
W moim prywatnym rankingu, zaraz po Toralei jest... Abbey. Genialna sukienka. Podoba mi się też uczesanie, ale według mnie ma za jasne usta.
Frankie też jest ładna, ale bardziej podobają mi się Toralei i Abbey. Podoba mi się u niej koszulka i to, że buty są w różnych kolorach.
Myślę, że Mattel postarało się przy tej serii. Wszystkie lalki są czarujące ;)


Która z tych lalek podoba Ci się najbardziej?


4 komentarze:

  1. Mattel postarąło się? Chyba Mattel postarał się...

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba sie abbey

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne :) Toralei ładnie w takich włosach, zauroczyła mnie :) Będę się zastanawiać między nią a PG...

    OdpowiedzUsuń