czwartek, 18 lipca 2013

Comic Con 2013

Znalazłam zdjęcia z Comic Conu 2013! Zacznę od tej lalki. Prawdopodobnie jest nową lalką Monster High. Nie mam pojęcia jakim może być potworem. Myślę, że jej zwierzątkiem jest leniwiec. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z "łowcami skarbu". Nie wiem dlaczego...





Power Ghouls
Czyli dobrze znane nam lalki. Chciałabym zobaczyć Wydownę w tej drugiej sukience ^^



 Toralei wygląda świetnie! Ślicznie jej w długich włosach. Mam nadzieję, że częściej będą produkować jej lalki.


Frankie też jest ładna. Nie podobają mi się tylko te błyskawice przy opasce.


Czyżby powstała jeszcze lalka Ghoulii? W tej serii nie byłaby bohaterką, ale myślę, że ich fanką.


I love Fashion
 Też znane nam lalki: Clawdeen i Scarah I love Fashion.


Scarah w prostych włosach wygląda ślicznie


Clawdeen ma fajne ciuchy w tym zestawie.najbardziej podoba mi się bluzka z wilkiem i sukienka.




13 wishes
A tutaj Abbey w serii 13 Wishes. Bez tej burzy loków wygląda o niebo lepiej, ale ładniej jej w białych włosach.


Inne
Jak widać do sprzedaży wejdą nowe pluszaki MH.


Wydaje mi się, że to brama do szkoły Monster High. 



A tu schody. Często widzimy je w odcinkach, teraz może będzie można je kupić.


A tu zapowiedzi.


Co sądzisz o tych lalkach? O o nowej postaci? Myślisz, że jakim jest potworem?


3 komentarze:

  1. Ta nowa postać jest chyba Jane BooLittle. Ona była zapowiadana ale nie było powiedziane jakim potworem jest, więc to moze być ona. Na niektórych lalkach się zawiodłam: Ghoulia PG ma spodnie Operetty Basic i buty z bransoletką z innych serii. Abbey ma ZŁOTE włosy0.0 Tak samo jak Clawdeen i dlatego w filmie jest blondynką. Sukienka Frankie PG wygląda jak z papieru śniadaniowego. do tego będą trudności z ustawieniem na stojaku przez plastikową pelerynę:( A co do innych lalek to Wydowna musi trafic w moje łapki ;) Chociaż boje się ceny ze względu na to że to tegoroczny specjał. Cat Tastrophe też muszę mieć. Ten kostium długie włosy i maska zauroczyły mnie od samego początku. I love Fashion BOSKIE!!! Clawdeen ślicznie w neonach a w dodatku bluza z motywem wilka♥.♥ Chce taką mieć na sobie. Ja raczej zmieniłabym kolor złotych butów. Scarah też wyszła świetnie. super leginsy(okazało sie ze nie są połyskliwe;p)i fartuszek. Pluszowa Purrsephone wyszła nieźle, ale te nogi wyglądaja jak balony:( Brama i schody podobaja mi sie jednak nie sadze by można było je kupić. Jestem szalenie ciekawa zapowiedzi. W tamtym roku były tylko 3 a teraz 6 *o*. Troszkę długi komentarz, ale warto było wyrazić swe zdanie xD

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłam!!! Chodzi mi o Jane BooLittle. ta nowa postać tak się nazywa(Sierra, ja naprawdę jestę geniuszę xD) Sa przypuszczenia, że jest harpią lub córką afrykańskiego czarownika. Tutaj jej stronka na wiki:
      http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Jane_Boolittle

      CerberkaV

      Usuń
  2. no no chciałabym wszystkie :D

    Zapraszam na Bloga xD http://graspella960.blogspot.com/
    oraz YouTube http://www.youtube.com/channel/UC6IRNW2ALOGd7BX6Y-FoU2w

    OdpowiedzUsuń