sobota, 20 lipca 2013

New ghoul with Ghouls Night Out - wyniki

Ale ten czas mija. Już pora na ogłoszenie wyników konkursu "New ghoul with Ghouls Night Out".

I miejsce
Wygrywają ex aequo Aleksa.De.Nile0707 i Spectra Voncerber. Nie mogłam się zdecydować... Obie prace są świetne ;)




II miejsce
Również ex aequo zajęły drugie miejsce frankiee123 (ta praca po prostu mnie urzekła ^^) i MARTYNA (która zrobiła Tie de Nile, podobają mi się motywy bandaży ;) ).







III miejsce
To miejsce zajęła Kasia Ozimek, która stworzyła Robeccę w tej serii.


Chcielibyście następny konkurs "New ghoul with..."?


P.S Jutro lub pojutrze ogłoszę kolejny konek ;)

15 komentarzy:

  1. New ghoul with Picture Day!

    OdpowiedzUsuń
  2. No a może dance class mało lalek jest w tej serii są tylko 6 lalek + Gill

    OdpowiedzUsuń
  3. Konek New Ghoul with Ghouls Rule lub It's Alive !!!

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sorry MATYNA nie starała sie zbytnio :< . GHOULS ALIVE
    P.S. czemu nie ma wyróżnień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam. Ale nie była to praca na konkurs!

      Martyna, Tia de nile, Hailey Fire
      nie chcę mi się logować!

      Usuń
  5. Tak można by na przykład dodając tez ich zdolnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry miałam to dać do Ghouls Alive. Mam badziewny fon.

      Usuń
  6. New Ghoul with Dot Dead Gorgeous!

    Najbardziej mi się podoba praca Aleksy i Kasi :) Robecca po prostu zwaliła mnie z nóg!!!!!!!!!!!!

    Niezalogowana OlkaMH

    OdpowiedzUsuń
  7. New Ghoul with Picture Day albo Ghouls Rule

    OdpowiedzUsuń