wtorek, 16 lipca 2013

Nowa seria

Znalazłam zdjęcia prawdopodobne nowej serii plażowej. Jak na razie wiemy, żepowstaną 3 lalki z tej serii: Frankie, Rochelle i Holt. Szczerze mam już dość tych "serii plażowych".
Jeżeli chodzi o Holta, to nie widzimy za wiele. Wiemy żę będzie miał czerwono-żółtą koszulkę i czarne spodenki.


Nienawidzę okularów przeciwsłonecznych u postaci z MH (chyba, że są na głowie). Nie podoba mi się strój Rochelle, ale włosy są całkiem ładne.


Frankie z niebieskimi pasemkami to ciekawy pomysł (włosy w 3 kolorach!). Kostium mi się podoba, ale nie wiem czy szminka nie jest za ciemna.


Która z tych lalek podoba Ci się najbardziej?


5 komentarzy:

  1. Rochelle jest śliczna,ale już mam. Frankie ujdzie, a Holt'a Muszę Mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko że to są lalki z serii Swim assortment(tej w której jest Lagoona Venus i Draculaura) To nie jest nowa seria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę??? skąd wiesz???????????????????/

      niezalogowana OlkaMH

      Usuń
    2. Z wiki I ta serial nazywa się Make a Splash


      Venus McFlytrap

      Usuń
  3. Frankie jest piękna ale ta szminka rzeczywiście za ciemna...

    Niezalogowana OlkaMH

    OdpowiedzUsuń