sobota, 27 lipca 2013

Holt, Rochelle i Frankie - nowe zdjęcia

Oto kolejne nowe zdjęcia najnowszej serii plażowej.

Holt
Strój jest naprawdę świetny (podobają mi się płomienie na koszulce), ale trochę drażni mnie jego kolor skóry. Ale ogólnie lalka udała się Mattel.





Rochelle
 Kiedy zobaczyłam jej lalkę pierwszy raz nie podobała mi się, ale teraz kompletnie zmieniłam zdanie ;) Jej lalka jest śliczna, ładnie jej w krótkich włosach.





Frankie
Lalka pomimo włosach w 3 kolorach i trochę za ciemnej szmince podoba mi się ;) O  wiele bardziej wolę jej strój od stroju Rochelle.





A tu wszyscy ;)


Co sądzisz o tych lalkach? Która podoba Ci się najbardziej?


4 komentarze:

  1. Dziwi mnie to,że Holt plażowy ma tylko jeden nadgarstek,który się rusza O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś wybrakowany egzemplarz? Na ostatnim zdjęciu ma oba nadgarstki do zginania. Ohhh... Mattel.

      Usuń
    2. To musi byc wybrakowany egzemplarz na ostatnim zdjęciu juz ma normalne ręce. No ale nie nasza wina ze Mattel uwziął się akurat na ta serię ;) Najpierw Dracka bez kłów, potem zmiana makijażu Venus, a teraz Holt bez ruchomej reki xD

      CerberekV

      Usuń
  2. Rochelle najpiękniejsza! Jest bossska <3

    OdpowiedzUsuń