poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowe lalki?

Znowu doszły mnie słuchy lalkach, które mają niedługo powstać. 
Ale to niepotwierdzona informacja. Możliwe, że po prostu ktoś puścił taką plotkę.

Ghouls Alive:
  • Toralei Stripe
  • Deuce Gordon
Picture Day
  • Jinafire Long
  • Clawdeen Wolf
  • Catrine deMew (pamiętacie takie czerwone buty? Może to właśnie one w tej serii >KLIK<)
Frights, Camera, Action!
  • Draculaura
  • Cleo deNile
  • Lagoona Blue
  • Clawdeen Wolf
  • garderoba
  • Black Carpet (nie wiem co to jest)
Oczywiście jestem ciekawa serii Frights, Camera, Action! (Przerażenie, kamera, akcja!). Fajnie byłoby też zobaczyć nowe lalki z serii Picture Day.

A Ty co o tym sądzisz? Jaką lalkaę z tych zapowiedzi chciałbyś zocaczyć?

17 komentarzy:

  1. Black carpet to czarny dywan(w upiornej wersji) Dziwi mnie seria FCA, bo prawdopodobnie bedzie w filmie o tym samym tytule a z zapowiedzi wynikało, ze film będzie o Robbece i Draculaurze. W sumie to niepotwierdzone zapowiedzi, ale pewnosci nie mam

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa lalki Picture Day Jinafre, ponieważ bardzo lubię Jinafre i tą serie. A co do F.C.A. słyszałam, że w tej serii ma być jeszcze Robecca i razem z serią wyjść Catty Noir

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej lubię mh i mam nowy blog:

    http://kolorowysiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty ściągasz informacje z bloga http://my-monsterhigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla twojej informacji My-Monsterhigh to nie jedyne zródło informacji w świecie Monster High. Z łatwoscią te informacje znajdziesz na stronach dyskusyjnych i informacyjnych-.- Poza tym Sierra napisała pierwsza od Aleksy. Ogarnij się anonimie-.-"

      CerberkaV

      Usuń
    2. Dzięki za obronę ;) A co do pierwszego anonimka, to jeszcze ŻADNEJ informacji nie skopiowałam z MMH. Szanuje prace dziewczyn z tamtego bloga i od nich nie kopiuje.

      Usuń
    3. Przestań kłamać!

      Usuń
    4. Sierra porównałam te dwa blogi i ty kopiujesz!

      Usuń
    5. Porównałaś? W jakim sensie?
      A poza tym NIE WIESZ skąd czerpie informacje. Może ty uważasz, że poza MMH nie ma innych źródeł, ale muszę cię zaskoczyć, bo SĄ!!! A zresztą, co będę tłumaczyła takiemu debilowi.

      Usuń
    6. Porównałaś? Wiesz co? ja też porównałam ciebie i osła. I okazało sie że ty jesteś większym debilem xD A poza tym podała bys przykłady kopiowania bo napisac to ty se możesz... Do tego odnosze wrażenie, że znasz znaczenia tego słowa-.-"

      CerberkaV

      Usuń
    7. Upiory, spokojnie. Ona nie skopiowała. Widać,że ma inne rzeczy, poza tym - jestem z Sierrą w dobrym kontakcie i żadna od żadnej nie kopiuje - jeśli coś jest podobnego sama pisze mi na priv. o zgodę - to jest uczciwe. To tyle w tej sprawie ;)

      Usuń
  5. Zostawcie Sierre ona to bierze np. z wiki i innych źródeł

    Venus McFlytrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz napisze do Aleksy .


    Venus McFlytrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakiej sprawie?

      Usuń
    2. W tej bym tu napisała. Moje zdanie też tu jest ważne. Ja tu zaglądam tylko jak usłyszę,że jest nowy konkurs,więc nie wiem na bieżąco co i jak.

      Usuń
  7. Hmmm... Catrine i Torcię ;)

    OdpowiedzUsuń