środa, 17 lipca 2013

My dear diary... - wyniki


Oto wyniki konkursu "My dear diary...". Szczerze strasznie wahałam się między pracami na podium. Wszystkie strasznie mi się podobały. Ale jakoś wybrałam podium.

Co oceniałam?
  • Treść
  • Ortografia
  • Interpunkcja
  • Pomysł

I miejsce 
Zwycięzcą konkursu jest Emily McCrazy :), która napisała 2 notki z wakacji Frankie.





II miejsce
To miejsce wędruje do ex aequo do  emilii dzieciuch i Spectry-Voncerber.

Spectra-Voncerber




emilia dzieciuch

2.07.2013 r. Drogi pamiętniczku!
Wakacje są wampistyczne! Clawd co tydzień będzie zabierać mnie na zakupy do Potwolerii i mogę kupować, co mi się podoba! Jutro wyjeżdżamy do Duchbaju na 5 dni! Oczywiście, zabieram Cię ze sobą. Samolotem lecimy o 16:00 popołudniu, na lotnisko zawiozą nas Clawdeen i Tata Clawda. Już się spakowałam! Biorę 39 walizek!!! Muszę kończyć, mama mnie pogania. Xoxo,
Draculaura

5.07.2013 r. Drogi pamiętniczku!
W Duchbaju jest upiornie fajnie! Stałam na największej wieży w mieście! Co prawda, było strasznie, ale Clawd trzymał mnie za rękę, dzięki czemu nie było tak strasznie. Już za 2 dni wracamy... Szkoda. Tu jest genialnie! Polecę to miejsce straszyciółkom! Już kończę, idziemy do restauracji. XOXO
Draculaura


III miejsce 
Wędruje do  karina.mamy, która napisała notkę z pamiętnika Clawdeen.  Tu niestety muszę doczepić się interpunkcji i ortografii :/


Drogi Pamiętniku 
Dzisiaj znowu padało fajne mi wakacje -,- .Miejsza. Jestem na wakacjach tylko z Howleen i Clawdem .Pierwszego dnia się działo xD Poszliśmy nad jezioro gdzie okazało się ,że Clawd nie umi pływać pieskiem .Uczyłyśmy go z Howleen ale on bał się tej wody .... Potem poszliśmy do lasu na grzyby ale nie było rzadnych .:( Smutne ..  Wieczorem pomagaliśmy babci kiedy wyprowadzałam psa Clawda zobaczyłam mega przystojnego kolesia .Miał:Niebieske oczy jak ocean ,Czarne włosy Koszulke zwyczajnom czarnom i spodnie też no ale jego twarz zze świecą takom drugom szukaj ;).Kiedy się na niego gapiłam rocsellna mi uciekła .Tajemniczy chłopak zobaczył noi oczywiscie usłyszał(bo darłam się chyba na całą wieś ''piesiu do nog') pomógł mi ją złapać przedstawił się jako ''Kevin''okazało się ,że to też wilkołak tylko ,że ta jeego grzywa zasłaniała mu uszy a oczy niebieskie? Nie soczewki .Powiedział do mnie ''Mam nadzieje że się jeszcze spotkamy'' po tych słowach odszedł ale wcześniej mrugnoł .Clawdowi nic nie powiedziałam no wiesz nie powieddziałmu ,że mi Rocksellna  uciekła.Howleen opowiedziałam wszysko  .Powiedziała że zna Kevina bo tamtym roku była tu i on też i stwierdziła ,że gdybym przyjechała tu rok temu to bym go znała -,-....... Zakochałam się .Te wakacje zostaną w mojej pamięci oj zostanom ;p;p;p;p Jutro o tej samej godzinie ide na spacer tym razem bez gargulca xd W nOcy była straszna burza bałam się .Babcia opowiadała ,ze burze to oznaka ,,że na drugi dzień będzie słońce i na dworzu i w sercu.W pewnym sesnie ją rozumiem chyba ;/



To na dziś wszysko twoja Clawdeen <3

 

4 komentarze:

  1. Dzięki! Gratulacje dla innych zwyciężczyń:)

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeej! Wreszcie zajęłam miejsce w jakimś konkursie ;3 Gratulejszyn pozostałym upiorkom :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej dlaczego dla 3 miejsca jest napisane za 2 miejsce
    helo?! :H

    OdpowiedzUsuń