wtorek, 9 lipca 2013

Wydowna w opakowaniu!

Znalazłam zdjęcie Wydowny w opakowaniu! Jak widać opakowanie jest przynajmniej 2 razy większe niż opakowania pozostałych lalek z tej serii. Logo MH jest czerwone. Graficzna wersja Wydowny nie za bardzo mi się podoba. Jak na postać MH ma strasznie wydłużoną twarz. Ale ogólnie jej lalka nie jest zła. Strój jest świetny, włosy też są ładne. Jak pamiętamy z zapowiedzi, miała jeszcze kilka ciuchów. Myślę, że mogą być w tej części, gdzie jest komix (ale to tylko moje domysły).


Z tyłu nie ma "reklamy" innych lalek. Na pierwszym planie jest czaszka, przypominająca pająka (myślę, że tak wygląda "czaszka Wydowny"). Pod czaszką jest napis "Webarella", czyli nazwa Wydowny w tej serii. W tle są przeplatane czerwone i białe sieci pająków.


Co sądzisz o tej lalce?


1 komentarz:

  1. Lalka bardzo mi się podoba chociaż jestem zawiedziona artami

    OdpowiedzUsuń