środa, 31 lipca 2013

Fashion Pack

Znalazłam zdjęcia najnowszego Fashion Packu, czyli Clawdeen i Scarah.


Lalka Scarah w tej serii bardzo mi się podoba ^^ W prostych włosach wygląda super. A jeśli chodzi o ciuchy w tym zestawie, to... nie są złe. Czekam na jej zdjęcia w tych ciuchach. Może wtedy się do nich bardziej przekonam.


Na tym artcie Scarah ma trochę "kanciaste" włosy, ale ogólnie art nie jest zły.


Clawdeen podobałaby mi się bardziej, gdyby nie te ciemne usta. Ciuchy podobają mi się, nie mogę się niczego czepić ;)


Według mnie Mattel mogłoby dać inną pozę niż w Basic. Lubię Clawdeen, ale jej art w serii podstawowej po prostu mi się nie podoba.


Podobają Ci się te lalki? Która bardziej?


3 komentarze:

  1. bardzo mi sie podobają te lalki obie podobają mi sie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej Clawdeen ale już mam ją w innej serii. Scarah jest czadowa! JA JOM CHCIEĆ!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przekonam mame to Scarah bedzie moja!

    OdpowiedzUsuń