niedziela, 7 lipca 2013

Dead Tired 3 - nowe zdjęcia

Znalazłam kilka nowych zdjęć lalek z serii Dead Tired 3.

Piżama Spectry jest fioletowa, w kółka, które na siebie nachodzą. Włosy ma zaczesane do tyłu. Według mnie jest ładna w tej serii ;)





Ogólnie piżama Robecci mi się podoba, ale bez tych czarnych falbanek przy spodenkach byłoby lepiej (oczywiście według mnie). W tej serii ma proste włosy, związane w kucyka.




Lalki Dead Tired 3 w opakowaniach

 Na tych zdjęciach wyraźnie widać arty upiorek. Najbardziej podoba mi się art Lagoony. Art Robecci trochę ptzypomina pozę Ghoulii w tej serii (Ghoulia miała skrzyżowane dwie ręce, a Robecca ma jedną). Natomiast art Spectry wygląda zupełnie tak poza Frankie w Dead Tired.

Która z tych lalek podoba Ci się najbardziej?


1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń