piątek, 5 lipca 2013

Zapowiedź lalek

Znalazłam zapowiedzi niektórych lalek i nowych serii MH. Nie są to potwierdzone informacje, ale co mi szkodzi ;) Może zobaczymy je na San Diego Comic-Con 2013 (18-21 lipca).

Nowe lalki
  • 2-pak Meowlody i Purrsyphone Picture Day
  • Power Ghouls - Abbey Bominable, Venus McFlytrap, Draculaura, Robecca Steam 
  • 4-Pak - Cleo de Nile & Deuce Gorgon i Ghoulia Yelps & Slow-Moe Deadovitch
Nowe serie
  • Happy Howlidays! - Abbey Bominable, Frankie Stein, Spectra Vondergeist i Rochelle Goyle
  • ... Horrorjuku Ghouls - Draculaura, Cleo de Nile i Frankie Stein
  • America's Next Top Monster - Nefera de Nile, Toralei Stripe, Clawdeen Wolf i Draculaura
  • Horrific Picnic - Operetta, Clawd Wolf, Lagoona Blue i Gil Webber
  • Creepy Cute Couples 2-Pack - Bram DeVein & Gory Fangtell i Hoodude Voodoo & Robecca Steam
Wizard Of Ogre ("Wizard Of Oz" - czyli "Czarnoksiężnik z krainy Oz" wedłlug MH)
  • Venus McFlytrap - Dorota
  • Robecca Steam - Robot
  • Ghoulia Yelps - Strach na wróble
  • Howleen Wolf - Tchórzliwy Lew
  • i nowa postać ^^ będzie to czarownica (nareszcie czarownica w MH!), będzie się nazywała Currently Unknown.
Najbardziej ciekawi mnie "Wizard Of Ogre". Nie czytałam "Czarnoksiężnik z krainy Oz", ale chyba przeczytam ;) Ogólnie jestem ciekawa, czy naprawde powstaną te lalki.

Myślisz, że te lalki powstaną? Której nie możesz się doczekać?


13 komentarzy:

  1. Oby tak się stało, bo muszę mieć Neferkę i 4 pack Cleo & Deuce, Ghoulia & Wolny Moe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cię o dodanie zdjęć tych lalek, zaraz jak się pojawią w internecie.
    Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wresczie ruszyli z nowymi seriami. chociaż nie jestem pewna. Chodzi mi o
    Czarownicę. liczyłam że w nowych seriach bedzię gorgona(dziewczyna). Ponad to słyszałam że bedzie seria o nazwie "Hauntlywood" i jestem na 60% pewna, że w niej bedzie Wydowna i że ta seria będzie wystepowała w filmmie "Frights, camera, action!". A poza tym wczoraj sobie wyobrażałam serie piknikowe i z parami MH i nowe lalki w Picture Day (miedzy innymi Pursephone i Meowlody)

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja może już zacznę szykować portfel XD Brakuje mi do mojej kolekcji chłopaków :c Chciałabym Brama i Gory,Stracha i Robbecę oraz Lagoonę i Gilla. Cieszę się również,że będzie 2 lalka Nefery! W sumie też chciałabym koołaczki Picture Day. Kuuurczeee... nie wiem co wybrać.
    Oby coś mi się nie spodobało! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie nowe mew o purr ^^ oby te serie były prawdziwe bo zapowiadają się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Currently Unknown oznacza obecnie nie wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  7. o my ghoul, o my ghoul, o my ghoul, o my ghoul, WOOOOOOOW jejunciu właśnie tak zawsze reaguję na nowe serie w MONSTER HIGH :D nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa :D



    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o my ghoul, o my ghoul, o my ghoul, o my ghoul, chyba wiem bo ja jestem szczęsliwa tak samo xD


      CerberkaV

      Usuń
  8. Jejciu.. ciekawi mnie Draculaura Power Ghouls :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Venus w Power Ghouls to pewnie będzie potworza wersja Poison Ivy. Już nie mogę się doczkac aż wyjdą te wszystkie lalki. OBY wyszły. :D
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie ma Frankie w America's Next Top Monsters :( Pasowała by tam moim zdaniem .

    OdpowiedzUsuń