niedziela, 21 lipca 2013

Frights, Camera, Action! - nowe postacie

Jak się okazało w filmie "Frights, Camera, Action!"  poznamy nowe postacie Monster High: Clawdia Wolf (która jest starszą siostrą Clawdeen) i Honey Swamp.

  Honey Swamp
Wiemy o niej tylko tyle, że będzie operatorem kamery.


 Nie mam pojęcia jakim jest potworem, ale obstawiam jakiegoś potwora morskiego. Ramiona mają "wytłaczany" wzorek. Jej źrenice są pionowe i ma zęby podobne jak Venus (choć może na tym zdjęciu tego nie widać).


Lalka podobałaby mi się bardziej, gdyby nie ta burza loków. Loki są ładne nie powiem, ale to chyba przesada... Poza tym uważam, że powinna mieć ciemniejszą szminkę. Bluzka jest zwyczajna, za to spódnica super ;) Choć całość trochę nie pasuje do siebie (oczywiście moim zdaniem). No i dlaczego ma fioletowe brwi, skoro ma turkusowe włosy?



Te zęby na tym czymś (jak to się nazywa?) utrzymują mnie w stwierdzeniu, że to potwór morski. Może to córka rekina?








 Clawdia Wolf 
Wiemy, że jest siostrą Clawdeen (chyba starszą) i na tym zdjęciu widzimy jeszcze jej art.




Fajnie, że jakaś lalka Monster High się uśmiecha ;) Lalka wygląda trochę jak urzędniczka :/ Ale podoba mi się spódnica, która przypomina flagę Wielkiej Brytani. Myślę, że Clawdia mogła tam mieszkać. Ślicznie ułożone włosy, ale dlaczego blond!!! Why Mattel?!









Inne
Znalazłam jeszcze takie zdjęcie Widać na nim Honey, Clawdie i jeszcze 2 inne lalki. Pewnie niedługo je poznamy ^^ Najbardziej jestem ciekawa pierwszej lalki po lewej.



Widać tu logo "Frights, Camera, Action!".


Widzimy tu cienie artów postaci z "Frights, Camera, Action!". Nie mogę się doczekać, kiedy je zobaczę ^^


Co sądzisz o nowych lalkach? Jakim potworem, może być Honey? A pozostałe dwie upiorki?


3 komentarze:

  1. Honey to córka potwora bagiennego czy jakoś tak bo po angielsku swamp to bagno

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to wpadłam :D Wpisałam swamp w google tłumacza

      P.S. Clawdia jest bossska! Całe szczęście, że te włosy nie są całkiem blond, tylko bardziej żółte :D

      Niezalogowana OlkaMH

      Usuń
  2. Ta lalka po lewej to chyba córka śmierci a ta po prawej to wygląda jak lalka EAH.


    Venus McFlytrap

    OdpowiedzUsuń